راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری

ساخت وبلاگ

مسافران و علاقه‌مندان به توريسم ميتوانند بليط هواپيماي خويش را از ره پر و بال عرش خريداري نمايند . با فرا وصال فصل‌تابستان و تعطيلي مدرسه ها و دانشگاه‌ها , زمان قابل قبولي براي ايراني‌ها به‌وجود آمده است تا در سفرهاي تابستاني شريک باشند!
همه‌ي اشخاص سالي چنددفعه يا اين که دست‌کم اگر‌چه سال يک توشه به مسافرت تابستاني احتياج دارا‌هستند . اشخاصي که دانش جو يا اين که دانش‌آموز مي‌باشند , مسافرت در طول علم آموزي براي‌شان يه خرده سخت است و به همين منظور ترجيح ميدهند در فصل تابستان مهاجرت نمايند . به دنبال گفته ميشود که چطور مي‌توان سفري خوبتر و راحت‌تر داشت .
هجرت در فصل تابستان ويژگي‌هاي متعددي دارااست , در فصل‌تابستان بازه زمان فروغ و روشنايي روز بيشتر است و اين فروغ فرصتي را آماده ميکند تا بتوان زمان بيشتري براي مشاهده‌ي جاذبه‌هاي ارگانيک داشت , از طرفي فصل‌تابستان شايسته ترين موقعيتي براي سفر رفتن و يک سري روزي را در حالت آهسته و بي گرفتاري سپري کردن است .
سنت آگوستين در خصوص مسافرت مي گويد : «دنيا مثل يک کتاب است و افرادي که به هجرت نرفته‌اند , فقط يک ورقه آن را خوانده‌اند . »
تأثير مسافرت براي کسي پوشيده نيست و تمامي از اهميت مسافرت کردن آگاه مي‌باشند , براي آهسته شدن ذهن گذشته از سال تحصيلي تازه يا اين که کاهش استرس , ارتقاء انرژي و چه بسا تهيه و تنظيم دوباره احساسات به مهاجرت نياز است! درواقع هجرت صرفا براي ديدن مکان‌هاي نو نيست! بلکه ممکن است ذهن مي خواهد که از قديمي‌ها يه خرده به دور شود .
کشور‌ايران کشوري چهار فصل است و اين يعني مسافران و علاقه‌مندان به هجرت در هر موقع از سال مي توانند شهرهاي جذابي را براي هجرت گزينش نمايند . در‌پي تعدادي شهر داخلي مطلوب براي مهاجرت در فصل تابستان + يک پيشنهاد! معرفي ميگردد .


چگونگه به استانبول برويم؟
دريافت رواديدِ توريستي ترکيه براي تصاحب کردن رواديدِ توريستي ترکيه هزينه‌اي پرداخت نمي کنيد و ميتوانيد هنگام ورود به فرودگاه ترکيه اين رواديد را اخذ نماييد . رواديدِ توريستي ترکيه فقط 90 روز اعتبار داراست . زمان 90 روزه رواديدِ شما از لحظه ورود شما به فرودگاه ترکيه آغاز مي گردد .
داده ها پرواز به استانبول براي مهاجرت به شهر استانبول ميتوانيد از روش هوايي که آسان‌ترين و سريع‌ترين راه و روش وصال به استانبول است به کار گيري نماييد . چنانچه ميخواهيد با هواپيما به استانبول مسافرت فرمائيد , مي توانيد از دو فرودگاه استانبول به نام‌هاي آتاتورک و صبيحه گوکچن به کار گيري فرمائيد . فرودگاه آتاتورک در نصيب اروپايي استانبول قراردارد و فقط 14 مايل با راءس شهر مسافت داراست . و همينطور فرودگاه صبيحه گوکچن در نصيب آسيايي اين شهر قرار گرفته و 25 مايل با راس شهر مسافت داراست . بايستي بدانيد که فرودگاه صبيحه گوکچن از فرودگاه آتاتورک ارزان‌تر است . فرودگاه آتاتورک به مترو و ترامواها نزديک بوده , ولي شما از فرودگاه صبيحه گوکچن صرفا به اتوبوس‌ها دسترسي داريد و با صرف مبلغ بيشتري مي توانيد از آژانس به کار گيري فرماييد . شما با به کارگيري از هواپيما ميتوانيد مسافت 2447 کيلومتري تهران تا ترکيه را در دو ساعت و سي دقيقه تا سه ساعت طي نمائيد . .
گزينش و رزرو هتل در تورهای استانبول :
شهر توريستي و جالب استانبول سالانه صاحب خانه تعداد گردشگران بيشتري نسبت به سال قبل است . اين شهر به دليل همين تعداد گردشگران متعددي که دارااست , هتل‌هاي دوچندان متعددي در خويش جاي داده است . شما مي توانيد با دقت به ميزان دارايي خويش , هتل متبوع خويش را گزينش و رزرو نمائيد . هتل‌هاي استانبول به سه نوع ارزان , در بين مقام و لاکچري تقسيم مي گردند . بياييد معروف‌ترين‌ها درين سه گونه هتل را بشناسيم ;
هتل‌هاي گران‌قيمت سه مورد از لوکس‌ترين هتل‌هاي استانبول عبارتند از :
هتل چهار فصل استانبول در پاد شاه احمد اين هتل يک هتل 5 ستاره است
که در شهر استانبول جاي دارد . هتل چهار فصل استانبول در فرمانروا احمد فقط 19 کيلومتر با فرودگاه آتاتورک و 350 متر با کاخ توپکاپي مسافت داراست . اين هتل دارنده 65 اتاق است .
هتل پرا پالاس جميرا اين هتل هم يک هتل 5 ستاره است و در بي‌اوغلو , استانبول جاي‌دارد . هتل پرا پالاس 115 اتاق دارااست و به دليل ظواهر کلاسيک و سنتي خويش شم يک موزه زياد خوشگل را براي گردشگران خويش تداعي مي‌نمايد . مسافت اين هتل تا فرودگاه آتاتورک 23 کيلومتر و تا راس شهر 2 کياومتر است .
سيراگان پالاس کمپينسکي استانبول اين هتل هم يک هتل 5 ستاره بنا شده در استانبول است . هتل سيراگان پالاس صرفا 4 کيلومتر با راس شهر و 45 دقيقه تا فرودگاه آتاتورک مسافت دارااست . اين هتل 313 اتاق و 5 طبقه داراست .
هتل‌هاي في مابين منزلت - سه مورد از شايسته ترين هتل‌هاي مقام ميانگين استانبول عبارتند از :
هتل ايمپرس ژئو اين هتل حدود 300 متر از مسجد اياصوفيه مسافت دارااست و در يک گلشن واقع شده‌است .
هتل ابراهيم پاشا استانبول هتل 4 ستاره ابراهيم پاشا 24 اتاق دارااست و در راءس استانبول واقع شده‌است .
هتل اوتومان امپريال اين هتل دارنده 55 اتاق است و در راس شهر قراردارد . اين هتل به مرکزها جذاب استانبول مضاعف نزديک است .
هتل‌هاي ارزان بها سه مورد از اين هتل‌هاي ارزان ارزش شهر استانبول به شرح پايين مي‌باشند :
هتل نوماد اين هتل 3 ستاره دارنده 16 اتاق است و در ناحيه پادشاه احمد جاي دارد , و ميتوانيد پياده به مسجد آبي رنگ و اياصوفيه برويد .
هتل اوسن اين هتل ارزان بها در اطراف پاد شاه احمد قراردارد . اين هتل با اين که قسمتي از هتل‌هاي ارزان ارزش استانبول است
هتل آليون آپارتمان هتل آليون آپارتمان که يک هتل سوئيت است که صرفا 100 متر از خيابان استقلال مسافت داراست .

سه سوغاتي اساسي استانبول :
بدون شک هر توريستي که وارد استانبول مي شود , قصد خريد سوغاتي براي دوستان خوب خويش را دارااست . استانبول هم مثل تمام بخشها توريسم دارنده سوغاتي‌هاي مخصوص خويش است . سه مورد از اين سوغاتي‌ها عبارتند از :
چاي ترکي چاي ترکي بين مردمان ترکيه زياد طرفدار داراست و قسمتي از فرهنگ وتمدن مردمان ترکيه به حساب ميآيد .
سوغات شيريني استانبول يکي ديگر از سوغاتي‌هاي استانبول شيريني منحصربه‌فرد و خوشمزه آنان به اسم Lokum است که در طعم‌هاي پسته , گل رز , دارچين , نارنجي رنگ و ليمو يافت ميشود .
سراميک Iznik در حالتي‌که شما هم در مسافرت به استانبول محو زيبايي مساجد استانبول و کاخ توپکاپي شديد , حتما اين سراميک‌هاي قشنگ را خريداري فرماييد تا با داشتن آن ها به ياد اين مکان‌هاي تاريخي و جذاب بيفتيد .
غذاهاي استانبول – استانبول شهري است که غذاهاي داراي شهرت و فراوان خوشمزه‌اي را به کليه اشخاص با سليقه‌هاي گوناگون ارائه ميدهد . بعضا از اين غذاهاي مشهور عبارتند از ; بورک , سيميت , منمن , لاهماجون , صدف دريايي ميديه , مانتي , اسکندر کباب , علي نازيک کباب , کونفه .
خوردني‌هاي لذيذ استانبول قهوه ترک , دسر ترکيه‌اي ( بورک ) , باقلوا , بلوط کبابي از جمله خوردني‌هاي مضاعف خوشمزه‌اي مي باشند .

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 15:50

همه ما از کودکي علاقمند به هجرت به شهر مشهد مقدس و زيارت مقبره امام رضا بوده ايم و هستيم , تور مشهد يکي مسيرهاي پرطرفدار در بين شهرهاي داخلي است . شهر مذهبي و توريستي مشهد مقدس يک کدام از کلان شهرهاي کشورمان است که بستر قابل قبولي براي توريسم در کنار زيارت امام رضا ( ع ) را مهيا نموده است .
براي هجرت به مشهد مقدس مي‌توانيد به صورت زميني يا اين که هوايي مبادرت نماييد , همان گونه که مي‌دانيد مسافران اکثر زمان ها با هواپيما يا اين که قطار به‌اين شهر مهاجرت مي نمايند , ولي اتوبوس و ماشين فردي نيز قسمتي از بقيه روش هاي مسافرت به مشهد با تور است . هجرت با تور , براي سفري گران قيمت و امروزي يا اين که چه بسا سفري ارزان و مقرون به صرفه شايسته ترين آيتم است و تور  مشهد با قطار از تورهاي پر بازديد است که اکثر اوقات مسافران متعددي اين تور را براي مسافرت خويش تعيين مي نمايند .
بزرگترين گرفتاري ي مسافران هزينه مسافرت است . بيشتر گردشگران درپي روش هايي براي کاهش مخارج مسافرت مي باشند . مسافرت به مشهد در تمام فصول سال انجام مي شود .
در صورتي در‌پي تور ارزان مشهد مي باشيد ; تاکسي مسافرتي آرشين پرواز اجراکننده تورهاي داخلي متنوع و باکيفيت و در عين درحال حاضر به صرفه است شما مي‌توانيد با اعتنا به سرويس ها و امکاناتي که توقع داريد تورهاي مقرون به صرفه اي را کارشناسان ما به شما توصيه ميکنند .
مدام پکيج هاي تور ارزان قیمت مشهد مقدس دربرگيرنده هتل سوئيت و هتل هاي دو ستاره نميشود بلکه در حين هايي که مسافرت به‌اين شهر کمتر صورت ميگيرد قابليت و امکان رزرو هتل و پرواز با قيمتي ذيل خيس موجود هست که خوشبختانه ما در اين مورد رضايت مسافران را جلب کرده ايم و شما مي‌توانيد تورهاي ارزان شهر مشهد مقدس را با پروازهاي داراي اعتبار و هتل هاي ? و يا اين که چه بسا ? ستاره تجربه نمائيد .

همانطور که گفتيم و ميدانيد مشهد مقدس يک کدام از مسيرهاي پربيننده داخلي است که در طول هاي گوناگون مسافران درپي رزرو تور لحظه نهايي براي اين مسير مي باشند . تور لحظه آخری مشهد مقدس که مشتمل بر پرواز هاي چارتري و دقيقه نودي و همينطور هتل هاي تخفيف دار است , شايسته ترين مورد براي سفري ارزان است .
تورهاي لحظه پاياني و ارزان خلاف تصور عموم مشتمل بر پرواز هاي جايگاه تحت و هتل هاي ارزان و بي کيفيت نمي‌باشد و مي‌توانيد با هزينه اي کمتر تجهيزات و خدماتي ايده آل را تجربه فرماييد .
خوبتر است بدانيد که تورهاي لحظه آخری و ارزان مشهد وقتي ارائه مي شود که قطار و يا اين که هتلي که جاي خالي داراست و حاضر است اين جاي خالي را با زير ترين نرخ ممکن مالامال نمايد در لحظه هاي آخري در حدود مسافرت مبادرت به ارائه تخفيف روي تورهاي مسافرتي مي نمايد . در‌اين تورها بها بليط پروازي و هتل اقامت با شايسته ترين نرخ ممکن ارائه مي شود . فقط ايرادي که‌اين تورها دارا هستند اين است که شما در هر لحظه مي بايست فراهم مهاجرت باشيد و چمدانتان را برداشته و به فرودگاه برويد .
پس مدام تور لحظه پاياني به معناي تور ارزان نيست و رزرو يک تور متناسب با امکاناتي که توقع داريد , در واقع گزينش مطلوب و باصرفه اي است که مي‌تواند تا حدودي مخارج سفرتان را کم کند .
مشهد مقدس به يمن وجود ضريح امام رضا يک کدام از شايسته ترين هدف هاي زيارتي کشورمان است , اين شهر دومي شهر ايران بزرگ است و جزء مالامال جمعيت ترين ها به شمار مي‌آيد . مشهد مقدس سالانه صاحب خانه حدود بيست ميليون زائر و مسافر است , همين حضور مسافر سبب رونق تجاري و توريسم درين شهر است و از آنجا که مشهد مقدس قطب توريسم مذهبي کشور ايران است اقتصاد آن بر مبنا توريسم است .

همانطور که گفتيم شهر مشهد در فصول متفاوت صاحبخانه مسافران متعددي است البته در فصل‌تابستان شهر مشهد مقدس بيشتراز هر زمان ديگري به هم ريخته است . ميانگين دماي شهر مشهد در فصل‌تابستان 32 سکو سانتي گراد است و آب و هواي نسبتا گرم و معتدلي داراست اما با اين وجود مطلوب توريسم است .
بخش ها توريسم و توريستي مشهد فراوان است و درين شهر براي گشت و گذار زمان کم مي‌آوريد . شهر مشهد مقدس از هر حيث مکان هاي متعددي براي گشت و گذار دارااست ; مرکز ها تفريحي , بناهاي تاريخي , حرم و آرامگاه بزرگان , بوستان ها , بوستان هاي آبي رنگ و طبيعتگردي .
فصل‌تابستان مجال قابل قبولي براي رفتن به تفرجگاه هاي مشهد مقدس است و طبيعتگردي در شهر مشهد ميتواند لذت سفرتان را دو چندان نمايد . براي طبيعتگردي شهر مشهدپارک ها و تفرجگاه هاي متعددي داراست ; بوستان نماينده قانوني آباد , بوستان ملت , گلشن گياهشناسي , بوستان کوهسنگي و بوستان ملي شهر مشهد و همينطور آبشار ارتکند , تفرجگاه چاليدره , دهکده چوبين , روستاي پاژ , روستاي بوژان , دره هفت غار , آسمان ها نماي خيام و قدمگاه نيشابور از جمله تفرجگاه هاي اطراف مشهد مقدس ميباشند .
از جمله جاذبه هاي تاريخي که در فصل تابستان مي‌توانيد از آن تماشا نمائيد ; گنبد هارونيه , چهارطاقي برهه زماني هور , چهار گلشن و مکتب عباسقلي خان را معرفي کرد .
در شرايطي‌که عشق به تماشا از آرامگاه بزرگانداشتيد مي‌توانيد به بقعه بزرگاني زيرا فردوسي , خيام , عطار نيشابوري , آرامگاه خواجه ربيع , آرامگاه خواجه اباصلت , مهدي اخوان ثالث و نادرشاه افشار رويد .
علاقمندان به مکان هاي تاريخي مي‌توانند از منزل هاي تاريخي توکلي ,  ملک , پيشه وران و فرهنگسراي پرديس ديدن نمائيد .
سفر به شهر مشهد با هواپيما يکي‌از راحت ترين روش هايي است که مي‌توانيد به مقبره امام رضا برويد , اکثر وقت ها مسافران شهر مشهد بخاطر راحتي و اين که برهه زماني زمان پاره اي را در رفت و بازگشت باشند تور هوايي شهر مشهد مقدس را گزينش مي نمايند .
مشهد پايتخت مذهبي کشورمان است که مسافران متعددي تمامي ساله به قصد زيارت و گردش اين شهر را براي سفرشان تعيين مي نمايند . مسافران براي مهاجرت به شهر مشهد روش هاي مختلفي رو پيش رو دارا‌هستند ; مسافرت با هواپيما , قطار , اتوبوس و وسيله فردي مواقعي مي باشند که ميتوانيد براي سفرتان گزينش فرمائيد .
همان طور که مي‌دانيد مسافرت هوايي به مشهد مقدس پرطرفدارترين شيوه براي رفتن به شهر مشهد مقدس است ; ولي در مواقعي زيرا واهمه از پرواز يا اين که بالا بودن هزينه بليط هاي پروازي , مهاجرت به شهر مشهد با قطار نيز قسمتي از معمول ترين راه‌هاي مهاجرت است . هزينه ي بليط پروازي بزرگترين مورد اي است .
تورهاي مسافرتي مشهد مقدس براي 3 الي غايت 4 شب اجرا مي شود که به صورت زميني يا اين که هوايي عرضه مي شود و تور هوايي شهر مشهد با دقت به مدل ايرلاين , ساعت پرواز و . . . ارزش متمايز دارااست .
مسافرت با هواپيما به صورت تکي يا اين که چه بسا گروهي مي‌تواند تجربه ي نيکي باشد و شما مي‌توانيد تور مشهد مقدس هوايي را با دقت به هزينه و ميزان دارايي اي که در لحاظ گرفته ايد با هتل متبوع خويش تعيين فرمائيد .
مهمترين مزيت هجرت با هواپيما کوتاه بودن زمان مسافرت است ; طولاني بودن مسير و اين‌که بازه زماني زمان متعددي را در مسير باشيد تا به مقصد برسيد منجر مي شود که طي روز اوليه سفرتان خسته باشيد .
در طول رزرو تور هوايي مشهد مقدس گزينش دسته ايرلاين قسمتي از مواقعي است که مي بايست به آن دقت فرمائيد ; آتا , ساها , معراج , زاگرس , کشور ايران ايرتور , کاسپين , سپهران , کيش اير , پويا و . . . . ايرلاين هايي ميباشند که ميتوانيد تعيين فرمائيد .
تور هوايي مشهد نظير بقيه تورها مشتمل بر خدماتي از قبيل بليط پرواز رفت و رجوع و اقامت در هتل گزيده به همراه تجهيزات و سرويس ها رفاهي و با اعتنا به دسته تور وعده هاي غذايي را نيز ممکن است دربرگيرنده شود .
زيارت بقعه امام رضا مطرح ترين عامل هجرت به شهر مشهد مقدس است , ولي مشهد همان طور که ميدانيد بخشي از شهرهاي توريسم اين به شمار مي‌آيد که در بيشتر روزها سال صاحبخانه مسافران متعددي از سراسر مملکت است .
شهر مشهد مقدس بسترهاي اضطراري براي توريسم را داراست ; وجود اقامتگاه هاي متنوع , رستوران هاي گوناگون , مرکز ها خريد امروزي , جاذبه هاي توريسم ارگانيک و تاريخي اين شهر سرويس ها و تجهيزات رفاهي اضطراري را براي توريسم دارااست .
فرودگاه في مابين المللي مشهد مقدس فقط فرودگاه اين شهر است که تمام پروازهاي داخلي و فرنگي شهر مشهد مقدس درين فرودگاه انجام مي شود . فرودگاه شهر مشهد دو‌مين فرودگاه پرتردد سرزمين است که مسافت اش تا مقبره حدود 8 کيلومتر است . چنانچه که هوايي به شهر مشهد مقدس مسافرت فرماييد بدين فرودگاه مي‌رويد .
يک کدام از مواقعي که سفرتان را زير تاثير قرار ميدهد , زمان مسافرت است . شايسته ترين زمان مسافرت به مشهد مقدس از حيث آب و هوا فصل بهار است البته فصل‌تابستان نيز يکي‌از زمان هايي است که مهاجرت به شهر مشهد مقدس با استقبال متعددي مواجه است . با اعتنا به اين‌که مشهد دارنده اقليمي سرد و کم آب است فصول سرد سال مسافران کمتري به مشهد مقدس هجرت مي نمايند از اين رو مي‌توانيد تور ارزان و لحظه پاياني شهر مشهد را رزرو فرماييد .
بدون مشاجره آب و هوا شهر مشهد مقدس در مناسبت ها پر‌از مسافر است و در روزهايي مانند تولد و شهيد شدن امام رضا ( ع ) , ده سال نخستين محرم , ماه رمضان و بقيه مناسبت هاي مذهبي و تعطيلات فصل‌تابستان و عيد اين شهر مذهبي مملو‌از مسافر و گردش گر است .
مشهد بناهاي تاريخي و آرامگاه هاي متعددي را در خويش جاي داده است که مي توان چهارطاقي دوران هور , چهار گلشن , مکتب عباسقلي خان , گنبد هارونيه و آرامگاه بزرگاني زيرا نادرشاه افشار , فردوسي , خواجه ربيع , مهدي اخوان ثالث و . . . را اسم پيروزي .
براي ما شهر مشهد مقدس با زيارت امام رضا ( ع ) مفهوم و مضمون‌ داراست , مشهد مقدس قطب مذهبي کشورمان است که دومي شهر لبريز جمعيت کشور‌ايران است و بيشترين مسافرت بدين شهر صورت ميگيرد . شهر مشهد مقدس بخاطر وجود ضريح امام بخشندگي ها صاحب خانه مسافران از سراسر ميهن و چه بسا عالم هست . مشهد مقدس علاوه بر زيارت مجال گشتن و تماشا از جاذبه هاي متعدد را برايتان مهيا نموده است .
مسافران متعددي اين شهر را براي سفرشان گزينش مي نمايند و مطرح ترين گرفتاري مسافران براي مسافرت به شهر مشهد , رئيس مخارج مهاجرت است . ارزش هجرت به شهر مشهد مقدس با اعتنا به دوران هجرت , زمان مسافرت , محل اقامت و . . . متغير است .
تور هاي شهر مشهد مقدس اکثر زمان ها براي زمان زمان ? شب و ? روز برگزار مي‌گردد که هزينه تور بسته به گونه پرواز و هتلي که براي اقامت در لحاظ گرفته ايد و زمان زمان سفرتان متغير است . ولي بعضي از تورها به صورت زميني اجرا مي شود که دراين باره نيز علاوه بر محل اقامت و مقطع زمان سفرتان مدل قطار انتخابي سفرتان را زير تاثير قرار ميدهد . به دنبال به بررسي مواقعي که بها شهر مشهد را زير تاثير قرار ميدهد پرداخته ايم :
اما يکي‌از مواقعي که بها را زير تاثير قرار مي‌دهد همان گونه که ميدانيد زمان مسافرت است . براي مسافرت به شهر مشهد با اعتنا به سردي هوا در زمستان و استقبال کم مسافران شما مي‌توانيد سفري با ارزش ذيل تري نسبت به بقيه اوقات تجربه نمائيد
قابل ذکر است که بهار خوب ترين زمان براي هجرت به مشهد مقدس از ديد آب و هواست , شهر مشهد فصل تابستان هاي گرمي داراست و اما که در‌اين زمان مشهد مقدس از ساير وقت ها به هم ريخته خيس است و بخاطر تعطيلي مدرسه ها موردپسند متعددي قرار مي‌گيرد .
تفاوت مخارج مسافرت به شهر مشهد
براي مسافرت به شهر مشهد مقدس روش هاي متمايز موجود است و بسته به علايق و دارايي اي که براي سفرتان در حيث گرفته ايد ميتوانيد با هواپيما , قطار , ‌اتوبوس و يا اين که اتومبيل فردي مبادرت به مسافرت نماييد و تعيين دسته مسافرت بستگي به ميزان دارايي اي که شما در لحاظ گرفته ايد داراست .
مسافرت با هواپيما به نسبت ديگر روش ها لبريز هزينه خيس است و بعداز هواپيما مسافرت با قطار معمول ترين روش براي هجرت به شهر مشهد مقدس است . کمترين هزينه اتوبار مرتبط با مسافرت با اتوبوس است , مهاجرت با وسيله ي فردي نيز که بسته به هزينه بنزين است .
مهاجرت با تورهاي مسافرتي قادر است مخارج سفرتان را تا حدودي کم کند ; مهاجرت با تور خيلي به صرفه خيس و راحت خيس است و شما ديگر گرفتاري ي کشف کردن محل اقامت و وسيله تردد را نخواهيد داشت . تورهاي مشهد مقدس به دو صورت هوايي و تور زميني شهر مشهد مقدس با قطار صورت مي‌گيرد که بها بسته به جور تور از 300 هزار تومان تا يک ميليون تومان متغير است .
هزينه اقامت در شهر مشهد
اقامتگاه هاي مشهد مقدس متنوع و مضاعف است و شما براي اقامت تنوع بالايي را پيش رو داريد و ميتوانيد بسته به خدماتي که توقع داريد در هتل هاي گران قيمت , امروزي , دربين جايگاه و ارزان اقامت داشته باشيد . اقامتگاه هاي شهر مشهد مشتمل بر هتل , هتل سوئيت , منزل , اتاق و حسينيه هست که با اعتنا به هزينه اي که در لحاظ گرفته ايد در ارزان ترين يا اين که گران ترين هتل اقامت داشته باشيد . براي کاهش مخارج سفرتان مي‌توانيد در هتل هاي ارزان اقامت داشته باشيد و يا اين که اين‌که از تورهاي لحظه پاياني و ارزان منفعت ببريد .

مشهد دارنده بیشتراز ۱۲۰۰ اماکن مسافرتی دربرگیرنده هتل ها , هتل سوئیت ها و مهمانسراها است که‌این آمار نسبتاً مساوی همگی اماکن مسافرتی در بقیه شهرهای کشور ایران است . همان می توان اظهار کرد نیمی از هتل ها و اماکن اقامتی در شهر مشهد مقدس جای دارد و شما در سفرتان با تور مسافرتی شهر مشهد مقدس تنوع بالایی از هتل ها را پیش رو دارید .
در مشهد مقدس شما برای گزینش محل اقامت مشکلی نخواهید داشت . چون در‌این شهر , اماکن اقامتی فراوانی موجود است که برای میهمانها شهر مشهد مقدس در لحاظ گرفته شده‌است . در شهر مشهد از سوئیت گرفته تا هتل های لاکچری و مجلل با کلیه تجهیزات رفاهی موجود هست . شما می‌توانید با اعتنا به هزینه ای که میخواهید صرف محل اقامت فرمایید یک کدام از سوئیت ها که دارنده بها های متوسطی می باشند تا هتل های گران‌قیمت که کلیه تجهیزات را در اختیار مهمان‌ها قرار می‌دهد , تعیین نمائید . اکنون ۵۵ درصد از تخت های توریسم سرزمین در مشهد متمرکز شده‌است . ولی با دقت به مسافرت گردشگران متعددی بدین شهر , هنوز نیز این میزان جوابگوی مسافران نیست . خوب تر است در هجرت به شهر مشهد مقدس , از قابلیت اقامتی که دارنده جواز میباشند برای اقامت تعیین نمائید . چرا‌که یک‌سری راس غیرمجاز نیز درین شهر عمل دارا هستند که گهگاه حوادثی هم در آنها چهره میدهد .
همانگونه که گفته شد اقامتگاه های متعددی از ارزان گرفته تا گران برای گردشگران تور شهر مشهد مهیا است که‌این اماکن مسافرتی مشتمل بر هتل ها , هتل سوئیت ها و مهمانسراها می‌باشد و تنوع فراوان اینها سبب ساز شده که شما با اعتنا به سرویس ها در خواستی و دارایی ای که در لحاظ گرفته این محل اقامت خویش را گزینش نمایید . از هتل های گران قیمت شهر مشهد مقدس می توان هتل قصر طلایی , هتل قصر , هتل پدیده و هتل مجلل درویشی را

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin بازدید : 233 تاريخ : شنبه 6 مهر 1398 ساعت: 19:41